dalam hidup, kau kena sentiasa tenang. kalau bukan untuk diri kau sekalipun-- cuba untuk orang lain.

Monday, January 2, 2017

hidup


entah. tiba-tiba rasa kosong. 
entah. tiba-tiba rasa lompong. 
hilang. rasa. jiwa. semua. 

aku tak tahu nak kabarkan macam mana rasa ni, tapi cuma ya satu yang pasti, 
hidup rasa kosong. 

macam mana tah lagi, nak hadap semua. 
asyik hilang rasa je. 
asyik hilang pedoman. 
koyak sikit, nangis. 
rabak sikit, nangis. 
sampai bila? 

mana kawan yang dulu, konon ya kata 
"awak tak lupa saya, saya tak lupa awak"
then now? 
dah bahagia lupa member? 

'haha takpe aku dah biasa'

setiap tahun baru ada je yang datang dan pergi . 
aku kena tabah lah kan? 

"chill, jangan takut hadap future. semua orang pernah kat fasa takut hadap future mcm kau. cuma mindset tu kasi betul sikit. kau boleh punya!"

nanti bila bila, aku nak turunkan countdown 6tahun 11bulan 1hari tu. 



03012017  buat aku sedar,  hidup tak boleh selalu selesa. dalam keterhiburan aku atas semua benda, ada je orang tak suka. cuma ya, sagha. jangan mudah jatuh. dan berharap. jangan. kau tahu kau tak kuat, dan takkan. so berhenti sakitkan diri sendiri . you can do better. do it for yourself. find your own happiness. you go gal 💕

No comments:

Post a Comment